Versace a padlón

Ez most az én zeném. És egyben pont az a zene, amit tilos volna hallgatnom ilyen időkben. De egyszerűen annyira leírja, amit igazán akarunk néha

Amikor a padlón vagy, mint egy gyönyörű és drága Versace kisestélyi, nos akkor nem engedheted meg magadnak, hogy olyan fantáziád legyen, amiben a zuhany alatt piszkos üzletek zajlanak. Most egy hosszúra nyúló pillanatban végiggondoltam, hogy leírjam-e ennél érzékletesebben, de semmi szükség rá, mert mindannyian el tudjátok képzelni, másodsorban pedig ez nem egy erotikus regény. Aki eddig emiat olvasta és várta, annak üzenem, hogy elnézést és viszontlátásra. ;) 

Néhány lefelé ívelő, de tisztulásnak nevezhető fázis után ez a zuhanyjelenet csak egyet jelenthet a fejemben... de majdnem elhittem közben, hogy valami mást is jelent, de nem. Csak egyet: visszaestem egy lépcsőfokot az ún. gyász fázisain. Ez most annyiban más, hogy nem bejátszások vannak. Helyettük az eddig nem látott jelenetek vannak műsoron!!! Atyaúristen! El tudtok képzelni egy olyan sorozatot, ahol kiírnak egy szereplőt bármilyen okból az évad utolsó pár részében, majd visszahozzák a történetbe? Én abszolút. Sőt, példát is tudok rá: A mentalista, Grace Van Pelt eltűnt pár részre, mert a színésznő terhes volt, majd visszajött a képbe. Talán ez megint nem a legjobb példa volt, amivel előrukkoltam. Bocsi. És ha mondjuk veszünk egy filmet, amit imádtál a moziban, imádtál DVD-n, imádtál szinkronnal és eredeti hangon, előlről végig és visszafelé, akkor számodra felér egy folytatással, amikor a backstage videókat és kimaradt jeleneteket nézheted az extra lemezen, nem? Nekem igen. Szóval itt most az utóbbi megy. A zenék pedig egyszerűen csak rásegítenek. Minden ellenem szól, de jól cseng mégis a dallama. 

A 7. nap is eltelt. Most esik le, hogy valójában én már 7 napja egy teljesen új évadomat élem. Ja vagy úgy? Akkor fogjunk hozzá másképp! Aktivizálom hát minden sejtem és nekimegyek az életnek. Vigyázz, kész, jövök! 

Igazából a kisf*om! Ez a dolog egyáltalán nem is kéne, hogy foglalkoztasson már nagyon régóta! Gyors bejátszás: "Fogd be, Bridget!" Meglátjuk, holnaptól tudok-e valami másról írni? Nem hiszem és épp kinevetem magam, amiért ilyen rossz gyerek vagyok, hogy egy ilyen egyszerű feladatot nem vagyok képes betartani. 

A mai nap végére egyszerűen mindenhol fáj egy kicsit a testem. Teljesen kellemetlen érzés, és mégis legszívesebben táncolnék. A kezem is fáj már legépelni, de el kell mondanom, hogy gondolatban a lejátszási listám dalaira táncolok. Most épp alkalmatlan a táncolás itt, de remélem, hamarosan kitáncolhatom magamból ezeket az energiákat. 

Napom zárópontjaként megosztok veletek néhány zenét a listámból xoxo 

https://www.youtube.com/watch?v=Wd1Iz6j4WC0 

https://www.youtube.com/watch?v=kMZdXzL2kA4 

https://www.youtube.com/watch?v=EMMXCsCBECY 

https://www.youtube.com/watch?v=I2ra1SPrqtU (sajnos ez a legjobb elérhető verzió belőle a youtube-on) 

https://www.youtube.com/watch?v=h5jz8xdpR0M 

Mint egy folyót, baby!